Začalo to snom o práci v obchodnom centre

Keď som sa v roku 2004 uchádzala o prácu marketéra v obchodnom cente, slovo „marketing“ mi nic nehovorilo.  Videla som sa ale živo prechádzať po chodbách prvého obchodného centra v Nitre, hoci ešte stará budova čakala na zbúranie. Hoci som netušila, že na správe centra bude pracovať 2,5 človeka (presne 4, neskôr 5). Ako som v dobe, keď bol internet ešte v plienkach vypátrala cestu k developerovi, toho vás ušetrím. Do posledného kola na pohovor som išla už na Slovenku na barlách. Mala som vážny úraz a deň pred operáciou už viac strachu z ďalšieho rána, ako stretnutia s riaditeľom centra. Ten dream job som dostala. Do práce som po operácií už prišla po svojich, šťastná a plná očakávaní.

marketing obchodného centra

marketing obchodného centra

Keďže som nedostala na pomoc žiadnu agentúru, veľmi veľa som sa naučila. Bola som hodená do vody.  Robila som marketing pre obchodné centrum, ale aj komunikovala a pracovala s nájomníkmi.

Obchodovať som sa však naučila až neskôr. Až keď som sama (nerada) musela predávať ako obchodník, (napríklad aj monitorovacie zariadenia do áut), zistila som, ako funguje psychológia predaja a na čo ľudia počúvajú.  Až potom mi konečne všetko do seba začalo zapadať ako puzzle.

Keď som zvažovala vlastný biznis, bolo mi jasné, že chcem robiť to, čo milujem. Lenže som prílišná detailistka, nerada robím všetko a dobre. No odmalička bolo mojou srdcovku písanie. Na základnej dojímavé úvahy, ktoré čítali učiteľky vo vyšších ročníkoch. Už vtedy som robila „marketérku“, kronikárku, nástenkárku, organizátorku a estéta. Chtiac nechtiac mi prischlo ešte aj písanie vysvedčení za učiteľky. Na strednej mi triedna dala 5, že práca, ktorú  som odovzdala (téma – reakcia na reklamáciu zákazníka) je prácou skúseného človeka z praxe, nie mňa. Podobných situácií bolo viac.. Po skončení výšky som ešte relaxovala písaním bakalárskych a diplomových prác.

marketing obchodného centra

marketing obchodného centra

Takže bolo rozhodnuté, kde začnem… Začala som ako copywirter, keďže k slovu mám blízko a v dnešnom online svete je obsah nosný. Vďaka bohatým skúsenostiam so psychológiou predaja, obch. stratégiou, samotným predajom, ideamarketingom, event marketingom aj onlinom, dnes pomáham firmám s kompletným marketingom, sociálnymi sieťami, konzultujem, mentorujem, aj školím.

Rada vám pomôžem budovať vzťahy so zákazníkmi a tvoriť marketing, ktorý ich chytí za srdce.

Daniela;-)

marketing, ktorý chytí za ♥
Facebook Instagram