Začalo to snom o práci v obchodnom centre

Keď som sa (2004) uchádzala o prácu marketéra, slovo „marketing“ mi nic nehovorilo.  Videla som sa ale živo prechádzať po chodbách 1. obchodného centra v Nitre, hoci ešte stará budova čakala na zbúranie. Ako som v dobe, keď bol internet ešte v plienkach, vypátrala cestu k developerovi, toho vás ušetrím. Do posledného kola na pohovor som išla už na Slovenku a na barlách a deň pred operáciou. Mala som už viac strachu z ďalšieho rána, ako stretnutia s riaditeľom centra. Ten dream job som dostala. Do práce som po operácií už prišla po svojich, šťastná a plná očakávaní.

marketing obchodného centra

marketing obchodného centra (r. 2004)

Keďže som nedostala na pomoc žiadnu agentúru, veľmi veľa som sa naučila. Bola som hodená do vody, čo bola dobrá škola. B2B marketing aj B2C marketing

Obchodovať som sa však naučila až neskôr. Až keď som sama  musela predávať ako obchodník, (napríklad aj monitorovacie zariadenia do áut), zistila som, ako funguje psychológia predaja a na čo ľudia počúvajú.  Až potom mi všetko do seba začalo zapadať ako puzzle.

Keď som zvažovala vlastný biznis, bolo mi jasné, že chcem robiť to, čo milujem. Lenže som prílišná detailistka, nerada robím všetko a dobre. No odmalička bolo mojou obrovsjou vášňou písanie. Na základnej – dojímavé úvahy, ktoré čítali učiteľky vo vyšších ročníkoch. Už vtedy som robila “marketérku”, kronikárku, nástenkárku, organizátorku a estéta. Chtiac – nechtiac mi prischlo ešte aj písanie vysvedčení za učiteľky. Na strednej mi triedna dala 5, že práca, ktorú  som odovzdala (téma – reakcia na reklamáciu zákazníka) je prácou skúseného človeka z praxe, nie mňa:) Podobných situácií bolo viac… Po skončení výšky som ešte relaxovala písaním bakalárskych a diplomových prác.

marketing obchodného centra

marketing obchodného centra

Takže, pokracovala som v tom, v čom som sa cítila najviac doma. Content je aj v dnešnej dobe hlavným pilierom online marketingu.

Keď som dostala objednávku na prípravu textov na leták, zaujímalo ma, akú grafiku ten leták bude mať, akú gramáž a kvalitu bude mať papier a ako ho klient dostane k svojej cieľovke. To mi zostalo dodnes vo všetkom, čo robím. Zaujíma ma vždy celý príbeh všetkého, čo robím.

Som strategický marketér, empat, ktorý sa díva na svet očami vašich zákazníkov. Pomáham firmám s kompletným marketingom, sociálnymi sieťami, konzultujem, mentorujem, aj školím.

Rada vám pomôžem budovať vzťahy so zákazníkmi a tvoriť marketing, ktorý ich chytí za srdce.

Daniela;-)

marketing, ktorý chytí za ♥
Facebook Instagram